NEREYE GELDİK?

Nerede Yiyoruz ? Nerede İçiyoruz ? Nerede Eğleniyoruz ? Kısacası Nereye Geldik ?

Koço Restaurant Moda Park Lokantası

İstanbul en eski ve en kaliteli balık keyfini yapabileceğiniz mekânlarından biri ile dün akşam tanışma fırsatım oldu. Tanışma sonucu ilk izlenimlerini şöyle özetleyebilirim; Manzarası, ortamı, kabak kızartması, sıcak ciğeri, tereyağında karidesi ve suflesi olağan üstü. Servis ve garsonlar özensiz ama güler yüzlü ve fiyatlar dengesiz. :) Kısa ve öz oldu değil mi ?

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Moda’dan deniz ayaklarımızın altında bir manzara ve ambiyans karşılıyor sizi, rezervasyon yaptırmakta fayda var zira güzel havalar tüm masaların kapışılmasına sebep oluyor. Resimlerdeki lezzetlerin hepsi ve 70 cc + 35 cc rakı toplamda 5 kişi için 440 TL hesap ödedik. Lezzet, Mekân ve Fiyat üçlü dengesinde geçer not aldı ancak fiyat benzer mekânlara göre yüksek. Bu arada ortaya gelen istavrit harici balık yemediğimiz hatırlatmak isterim. Mekânın çokça ünlü misafirleri oluyor sadece dün akşam rastladıklarım Sibel TÜZÜN ve Özgür Çevik ‘di . Özetle “Denemeye Değer” diyebilirim

Farklı bir ayrıntıdan bahsetmek istiyorum, 1924 yılında Moda kıyısında, bir kaya deliğinden fışkıran bir su keşfedilir. İddiaya göre, Rum balıkçılar tarafından keşfedilen suyun etrafında eski bir kilisenin kalıntılarına ve Aya Ekaterini’nin bir ikonuna rastlanır. Bu yüzden suyun kutsal olduğuna inanılır. Suyun bulunduğu yere ahşap bir bina inşa edilerek kilise olarak ziyarete açılır. Günümüzde Modalıların ayazma olarak bildiği küçük Rum Kilisesi’ne Aya Ekaterini adı verilir. Şimdi bunu neden anlatımın cevabı ise yine KOÇO’da gizli hala faal olan ve her türden inanışa sahip insanların mum yakıp dua ettiği Aya Ekaterini ayazmasına gitmek için üzerine inşa edilen Koço Restaurant’ın içinden geçmek gerekiyor.

Adresi:

Moda Caddesi No:265
Moda, İstanbul

Telefon:

0216 336 07 95
4 comments on “Koço Restaurant Moda Park Lokantası

  1. Hakan
    Haziran 15, 2012

    Pahalı olmasına rağmen lezzet olarak büyüleyici bir fark göremedim. Fakat manzarası vazgeçilemez diyebilirim.

    Fiyatların biraz daha aşağı çekilmesi düşüncesindeyim.

  2. Yalım
    Ağustos 11, 2012

    Ben hayatımda bu kadar kötü bir işletme görmedim. Bu kadar terbiye yoksunu garsonlar görmedim. Hesapta basit hesap yanlışı yapıldığını fark ettim yani toplama hatası.Garsonun birine söyledim evet dedi haklısınız. Bizim masayla ilgilenen garsona bildirdi. Garsonumuzun şunu otuz yap şunu otuz yap bir şey olmaz dediğini çok net duydum.Gelip beyefendi tekir 30 olacak porsiyonu yanlış yazmışız düzelttim hesap doğru dedi. Adama yine toplamın yanlış olduğunu belirttim. Halimi düşünün karşımda bir garson hesaba geçiriyor, fark ediyorum porsiyon fiyatlarını yükseltmeye çalışıyor. Yanımdaki arkadaşım menüyü görmek istedi. Şaka gibi garson önümüze fiyat olmayan bir menü getirdi.Söylediği hesabı ödedik ama çıkarken sorumlu olduğunu tahmin ettiğim birisine Tekirin porsiyon fiyatını sorduk. Adam 20 lira demez mi! Olayı anlattık hiç ayrıntıları bile sormadı hangi garson demedi. Özür dileyip paramızı iade etti. Sorunun para olmadığını tavırlarının hiç hoş olmadığını söyledik ama yüzümüze paranızı veriyorum uzatmayın gibi baktı. Çıktık gittik. Peki bu tavırların sebebi ne olabilir? Önümüze pişmemiş bir kalamar sıcaktan ekşimeye başlamış bir salata ki roka salatası adıyla getirdikleri bir marul salatası bu bahsettiğim ve tadı kokusu çok ağır bir balık getirdiler. Sorun çıkmasın diyerek salataya kalamara bir şey demedik. Balığa itiraz ettik. Değerli garsonumuz önce bize balığın normal olduğunu bunun Moda Tekiri olduğunu söyledi. Marmara Tekirinden bahsediyordu belki ama garip garip gülüyordu. Tatmasını söylediğimizde niyetliyim dedi ve balığı tadabilecek bir tane garson çıkmadı. Sanıyorum bu yemeklerin bu kadar kötü olmasına başka bir anlam veremiyorum Mutfaktakiler de niyetliydi. Saygı duyuyorum. Niyeti bir şeklide çalışmak elbette zordur ama bir balık lokantası yemek sunuyorsunuz nasıl tadına bakacak bir kişi olmaz olacak iş mi bu? Bu sıcakta biraz bekleyen yemek insanı zehirleyecekken sen nasıl tatmadan müşteriye verirsin. Ve kafamdaki en büyük soru işareti acaba garsonun bütün bu tavırlarının sebebi o niyetliyken bizim yemek yiyip içki içmemiz miydi?

    • S.Cem
      Ekim 22, 2012

      Bu akşam eşimle beraber gitmeyi düşünüyordum , yorumlarınızı paylaşmanıza sevindim .
      Böyle bir mekanda işletmenin önemi dikkate alınmamış anlaşılan.

  3. modaciyiz
    Mayıs 30, 2013

    Koço Restaurant moda
    Park Lokantası

Bir Cevap Yazın

Information

This entry was posted on Haziran 16, 2011 by in KADIKÖY, NEREDE YENİR ?, TÜRKİYE, İSTANBUL and tagged , , , , , , , , , , .

Kategoriler

Twitter

Bloğu takip etmek için tıkla.Yeni yazılar e-mail olarak adresine gelsin

Diğer 125 takipçiye katılın

Blog İstatislik

  • 644,900 tıklama
Haziran 2011
Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
« May   Tem »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
