NEREYE GELDİK?

Nerede Yiyoruz ? Nerede İçiyoruz ? Nerede Eğleniyoruz ? Kısacası Nereye Geldik ?

GÜVEN ET LOKANTASI

Gültepe’nin meşhur esnaf lokantasını Tanşıl KILIÇ bizler için aktardı . Döner yemek için yollara düşen sevgili yazarımız aradığını buldu mu ? Detaylar yazımızda gizli .

GÜVEN ET LOKANTASI

Benim gibi yıllarca et yememiş birinden et lokantası yazısı gelmesi ilginç aslında. Protein değerleri düşüşe geçince sevmeden de olsa kırmızı et yemeye başlamış biri olarak, öğlen döner yemeye giden kafileye katılmış buldum kendimi.

Güven Et Lokantası Gültepe’de, ana cadde üzerinde. Biz gittiğimizde görece boş olsa da sonra oturacak yer kalmadı. Döneri için çok olumlu yorumlar duydum gitmeden önce; bir konçerto denebilir gibi :)

Benim gibi hem zor beğenen hem de sağlıklı beslenmeye çalışan biri için döner çok da doğru bir seçim gibi görünmese de konçerto yorumu beni ikna etmeye yetti.

Güven Et, sonradan üst katını da bünyesine katıp büyütülmüş bir esnaf lokantası. Sulu yemekleri, plastik kocaman kovamsı kaplarda, kocaman doğranmış ekmekleri, klasik tatlıları, bildiğimiz kulağının arkasında kalemi olan hızlı garsonları ile resmi tamamlıyor.

Asıl meşhur olan yemeği ise döner. Üç ayrı tip tabak hazırlıyorlar. Biri sade döner; döner, turşu ve patates kızarması ile. Diğeri yanında pilavla gelen pilav-döner tabağı. Sonuncusu ise Harman. Pilavı acı biber, biraz salça ve döner ile iyice harmanlayıp hazırlıyorlar. Sunum konusunda fazladan bir özenleri yok, beklemek de yersiz olur. Belki kendilerine özel bir açık ayranları olsa, hatta yoğurdu da kendileri yapsa daha fazla puan verebilirdik.

Dönerin lezzeti iyi ancak yağlı ve benim için biraz da fazla tuzlu. Belki et sevmeyen biri için acımasız bir eleştiri oldu ama daha özel bir tat bekliyordum açıkçası. Bir “konçerto” olmadığı açık :) Bu öğle yemeği kaçamağının bize faydası şu oldu, artık madem et yemeye başladık ufaktan, daha lezzetli dönerlerin peşine düşeceğiz!

Bekle beni İstanbul’un et lokantaları, nereyegeldik.com yeni bir etobur yazara daha kazandı :)

Adresi : Ortabayır Mah. Talatpaşa Cad. No: 9 / B 34413 Gültepe Kağıthane/İstanbul
Telefonu : 0.212.279 4144


20 comments on “GÜVEN ET LOKANTASI

  1. tAnEr
    Mart 20, 2012

    “Konçerto” olan dönerciler:
    1-Bursa Kebapçısı (Bursa Eski Garaj)
    2-Beşiktaş Karadeniz Dönercisi (İstanbul)
    3-Maltepe Ali Usta (İstanbul)

  2. emrecan
    Mart 20, 2012

    Eline sağlık Tanşıl.
    Benim için ‘Konçerto’ olan dönercilerden birisi de Kavacık’taki Bayramoğlu’dur. Tavsiye ederim..

  3. Nihat
    Mart 20, 2012

    Tanşıl Bey yazı için çok teşekkürler. Yolum düştüğünde denemek isterim. Bende İskender’in ilk 3’ü kendimce saymak isterim;
    1.Bursa Uludağ İskender
    2. Bursa İskender İskenderoğlu
    3. İstanbul Etiler Uludağ Kebapçısı (Cemil Usta)

    • nereyegeldik
      Mart 20, 2012

      Nihat Bey , katılımınız için tşk ederiz . En kısa sürede sizleri de aramızda yazar olarak görmek isteriz. nereyegeldik@gmail.com

      • Nihat
        Mart 20, 2012

        Kesinlikle çok isterim. İlk yazımı belirttiğiniz adrese yollayacağım en kısa zamanda. Umarım “Nereyegeldik.com” kalitesinde bir yazı olur…

      • nereyegeldik
        Mart 20, 2012

        O sizin nezaketiniz sizi aramızda görmek çok büyük keyif . Sabırsızlıkla bekliyoruz… Burada müjdeyi verelim o halde

  4. Yağmuş
    Mart 20, 2012

    Dikkat çekici görünüyor benim tericihim salçayla karışmış olan döner olacaktır :) Ellerine sağlık Tanşıl’cım :)

    • isil.isik@std.yeditepe.edu.tr
      Mart 20, 2012

      Benim tercihim de salçali :)

      • Buket
        Mart 20, 2012

        benim tercihim sade döner

  5. Ali Kaptan
    Mart 20, 2012

    Mekana daha önce gitmedim, resimlere baktım vasat, sıradan bir esnaf lokantası dönerine benziyor. Çalıştığım lokasyonlardan birisine yakın, bir gün gidip dener ve nihai görüşümü yine yorumlar bölümünde paylaşırım. Bu arada yorumlarda en iyi döner adreslerinde aslında döner servis etmeyen cemal cemil usta Uludağ kebap gibi kebap adreslere yer verilmesi hatalı olmuş, işte en iyi esnaf döner Top5 listem.

    1. Kale Döner Kaleiçi/Ankara
    2. Lezzet Lokantası Samsun
    3. Bayramoğlu Döner Kavacık
    4. Evin Döner Erzincan
    5. Antalya Arzum Döner
    Altıncı Adam : Ümit Döner Gaziantep

  6. tAnEr
    Mart 20, 2012

    Samsun Çalıkuşu ve Beyazev i de unutmamak lazım…

    • Buket
      Mart 20, 2012

      Kesinlikle!!!!

  7. Nazlı
    Mart 20, 2012

    Bir Ankara’lı olarak döner için İstanbul’da pek çok adres denedim. Ali Usta bana çok yağlı ve lezzetsiz geldi, bir daha da gitmedim. Kavacık Bayramoğlu’nun az yağlı ve çok ince yaprak olmasını seviyorum. Ümraniye Celal Usta da Bayramoğlu ayarında ama et çok az daha yağlı. Güven Et Lokantası ise bence bunlardan farklı olarak daha kalın kesilmiş olduğu için etin lezzeti daha iyi alınabiliyor. Beşiktaş Karadeniz Dönercisi de listemdeydi, Taner de yazınca artık bir öğlen gitmek şart oldu:)

  8. Tanşıl
    Mart 20, 2012

    O zaman Beşiktaş’tayız yarın öğlen!

    • nereyegeldik
      Mart 20, 2012

      Yarın NEREYE GELDİK ? takipçileri ile birlikte Beşiktaş Karadeniz Dönercisi deyiz !

    • emrecan
      Mart 20, 2012

      evet, yarın Beşiktaş..

  9. Esruss
    Mart 20, 2012

    Ben de geliyorum! Hatta izin olursa kendi kalemimden paylaşmak isterim:)

  10. sinan
    Mart 21, 2012

    resimler şahane. ben de beşiktaş ekibine dahil olmak istiyorum :)

Bir Cevap Yazın

Kategoriler

Twitter

Bloğu takip etmek için tıkla.Yeni yazılar e-mail olarak adresine gelsin

Diğer 121 takipçiye katılın

Blog İstatislik

  • 599,972 tıklama
Mart 2012
Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
« Şub   Nis »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
