CAFE LUMİERE – CİHANGİR

Nil ERDEM  imzasıyla Nereye Geldik gururla sunar.  Teşekkürler

CAFE LUMİERE

Bu cumartesiyi yeni bir yer keşfederek geçirelim istedik ve kahvaltı için Cihangir’deki Cafe Lumiere ‘ ye gittik. Taksim meydandan cihangire iniyorsunuz, cihangir meydandan sağdan sağdan devam ederken Tarihi Asri Turşucusunu görüp sola sapıyorsunuz ve işteee

fotoğraf 1

İçeri giriyorum ve ilk izlenim harika. O kadar sempatik bir mekan ki burası. Çok güzel dekore edildiğini düşünüyorum.  Arkadaşlarımın gelmesini beklerken biraz mekanı geziyorum.

fotoğraf 3

fotoğraf 2

fotoğraf 5

Ekip tamamlanınca siparişe geçiyoruz. Menü hem geniş hem de fiyatlar çok uygun geliyor bize.

fotoğraf 7

fotoğraf 6

Biz Kahvaltı Tabağı 2 söylüyoruz. Doymazsak ekstra yumurta da söyleriz diye kendimize açık kapı bırakmayı da ihmal etmeden 🙂

Kahvaltımız bizi fazla bekletmeden kızarmış ekmek eliğinde geliyor.

fotoğraf 9

fotoğraf 10

fotoğraf 12

Belki yeşillik domates kısmı eksik kalsa da 5 çeşit peyniriyle gönülleri fethediyor. Zahter, Soslu yeşil zeytin ve sanırım acuka 🙂 eşliğinde gelen fümeler de (içerisinde kuru et ve pastırma olan nadir kahvaltılardan) gayet lezzetliydi. 2 kişilik kahvaltıda tek yumurta gelmesi enteresandı ama tıka basa doyduğumuz için takılmadık diyebilirim )

Menüde de gördüğünüz üzere çayımız ve filtre kahvemiz sınırsızdı (ben en çok filtre kahve sınırsız kısmına sevinmiş olabilirim 🙂 )

Sanırım bize bir ufak bir torpil yaparak filtre kahveyi türk kahvesiyle değiştirdiler 🙂

fotoğraf 14

Kahveler içilirken dışarı çıkmak isterseniz ya da yaz aylarında da içeride mi oturacağız derseniz  çok tatlı bir bahçesi de mevcut bu işletmenin.

fotoğraf 17

fotoğraf 4

fotoğraf 16

Biz kahvaltı için gittik. Fakat Pakistanlı şeflerinin gördüğüm kadarıyla harika bir menüleri var. Yani öğle ve akşam yemekleriniz için de tercih edebileceğiniz bir mekan burası.

Son olarak şunu da belirtmeden geçemeyeceğim. Belki sabah olduğu için ama tam mutfağa yakın yerde oturmamıza rağmen herhangi bir yemek vs. kokusu almadan keyifli saatler geçirebildik.

Hesap olarak da 4 kişi aynen menüde de yazdığı gibi 30 TL x 2 den 60 TL ödedik.