İSTANTUNİ

İlk olarak Zorlu Center’ın ortak yemek alanında tanıdım, Türk sitili fastfood temsilcilerinden İstantuni’yi.

Nişantaşı sokaklarında ne yiyelim diye dolaşırken tasadüfen keşfettim yeni şubesini. Kırmızı ile giydirilmiş olmasa, dikkatli bakmazsanız göremeyeceğiniz bir konumda, 10 m2 bir dükkan.

20160419_185101

Onun için gayet sevimli geliyor insana. Corner shop ve paket servis için dizayn edilmiş belli. Balkonunda 3 kişilik 2 masası bulunuyor içeride de bir bu kadar kişiyi ağırlayabilir en fazla.İçeri girdik 2 tane tantuninin ana vatanı Mersinli genç usta uyur etti bizi.

Menü basit; biftek tantuniyi ister ekmek, ister lavaş ister de yoğurtlu olarak tercih edebiliyorsunuz. Geleneksel bir yiyici olarak ekmek ve lavaşı deneyimledim.

20160510_12250020160510_12250420160510_122748

Bifteği yumuşak, kaliteli yağ ve baharatlar kullanılıyor ekmek ve lavaş yememe rağmen rahatsız etmedi sonrasında. Ama lezzet konusunda bir şey eksikti, kötü demiyorum ama damağımda çatlamadı, çok daha kendimden geçtiğim tantuniler yedim.

Tezgâhın ilk tantunilerini biz yedik acaba bundan mı kaynaklandı diye düşündüm.

Nişantaşı’daysanız ve pratik bir şeyler yemek istiyorsanız tavsiye edilir

20160510_124718

Adresi:Teşvikiye Mahallesi, Osman Fahir Seden Sokak, No 1/A, Şişli, İstanbul

Telefonu:0.212.343 43 63

İnternet Sayfası :www.isttantuni.com

Bir Cevap Yazın

